המידע בהורימוס אינו מחליף טיפול מקצועי ואינו מורה על דרך פעולה ללא הכוונה מקצועית.

הבנתי
תנאי השימוש באתר
השאירו כתובת מייל לקבלת עדכונים מהורימוס:

    הרשמה

    כבר רשומים למערכת?

    התחברות

    עוד לא רשומים?

    שכחתי את הסיסמא

    ההרשמה נקלטה בהצלחה!

    מוזמנים בינתיים לקרוא את הכתבות שלנו במגזין המומחים.

    לקריאה במגזין

    איך להכיל רגשות של הילדים?

    שלב 1 – סרטון פתיחה

    בהדרכה נתרגל איך להכיל את הילדים כשהם כעוסים, עצובים, פוחדים

    צפו בסרטון ואחריו ענו על השאלות, שיעזרו לכם לראות מה קורה אצלכם. 

     

    כמה זה בוער?
    מעט מאוד
    במידה רבה מאוד

    האם אתם רגועים במצבים בהם הילד כועס, עצוב, נעלב, פוחד וכדומה?

    באיזו מידה אתם מתייחסים לרגש של הילד כשהוא עצוב, כועס, לחוץ, דואג?

    האם אתם מנסים לברר עם הילד מה הוא מרגיש ומה הסיבה?

    באיזה מידה אתם פועלים על מנת להרגיע את הילד, כאשר הוא נסער?

    באיזו מידה אתם חשים שהילד קיבל מכם את ההתייחסות שהיה צריך?

    (2791) 0

    השיתוף שלך יכול לשנות להורה אחר את היום

    שתפו אותנו

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


    ילדים מתקשים לבקש סליחה, במיוחד ילדים עם הפרעות קשב

    ילד עם הפרעות קשב מתקשה לראות את המצב מנוקדת מבטו של האחר, ולכן אינו מבין מדוע עליו לבקש סליחה. אפשר לעזור לילד להבין וללמוד לומר סליחה

    0 (1437)

    מכתב למורים: همسات من القلب للقلب לחישות מהלב אל הלב

    מאת ריהאם עבדו, מכתב ברכה דו לשוני: لنفسي اولا ... ولكل معلمة ومعلم بمناسبة العام الدراسي الجديد לעצמי תחילה ... ולכל מורה לרגל שנת הלימודים החדשה

    0 (1493)

    שלי! שלי! תקשורת במאמאנט ההופכת שחקניות לקבוצה

    האימון במאמאנט הוא גם אימון בתקשורת: לאזן בין "קשקשת" ובין "תקשורת", לשחרר את ה"אני" ולקבל את ה"אנחנו". תקשורת כמפתח לניצחון במערכת היחסים בקבוצה ובמשפחה

    0 (1429)